Torture Twist , kanskje den beste øvelsen du kan gjøre?

Det har gått snart to dager siden jeg gjorde denne øvelsen, likevel er jeg stiv som en stokk i kjernemuskelaturen og magemusklene ! Dette er virkelig min personlige favoritt av alle kjernemuskelatur-øvelser. Når det er sagt så er det også den verste. Men hey, no pain no gain.

 

 

Nå vet du hvordan du gjør det. Men hvor mange set og reps skal du ta som nybegynner, og hvordan skal framgangen vere?

Sets : 3-5

Reps: 3-5

Pause mellom sets: 30 sec

Som nybegynner bør du begynne med 3 sets med 3 reps. Denne øvelsen gjør du ca. 2 ganger i uken, med 1 set ekstra hver gang. Deretter øker du antall reps hver gang.

Dag 1

Sets: 3

reps:3                              
Dag 2

Sets: 4

reps: 3

Dag 3

Sets: 5

reps: 3

dag 4

Sets: 5

reps: 4

osv...

bilde av meg etter kjernetrening med bland annet torture twist.

Kjernemuskelaturen er den viktigeste delen av kroppen du kan trene. Den er selve grunnmuren for kroppen. Den er grunnlaget for alle bevegelser for all sport og aktivitet. Har du en sterke kjernemuskelaturen så vil du forebygge og unngå skader i korsrygg og du vil øke mye fortere i styrke i øvelser som markløft !

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

leanbodyindexvidz

leanbodyindexvidz

19, Stryn

Trening og kosthold er jobb og fritid for meg. For tiden jobber jeg som selvstendig Herbalife Distributør, så skulle du vere interessert i bedre treningsresultater, gå ned i vekt, få mer energi, bedre hud, eller kanskje tjene litt ekstra penger med å jobbe hjemmefra du også, så er det bare å ta kontakt med meg her på bloggen! Ta gjerne kontakt på Tarjei22@hotmail.com eller tlf 91520738 om du er interesert i produktene fra Herbalife eller om du har lyst å bli satt i jobb med engang som selvstendig Herbalife distributør du også!

Kategorier

Arkiv

hits